Regler for banereservation i ALTS

revideret juni 2019-06-21. NE.

  1. Banereservation foretages via internetportalen alts.memberlink.dk. Hvert medlem har et personligt brugernavn og en kode. Der skal ét medlemskab til at reservere en time, og man kan reservere seks dage frem. Nummeret kan først benyttes til en ny reservation, efter at den reserverede time er udløbet.
  2. Det er ikke tilladt at låne andre medlemmers numre.
  3. En reservation træder ud af kraft, hvis der ikke er en spiller til stede på banen senest 10 minutter efter reservationstidspunktet. Tidspunktet beregnes altid efter anlæggets ur.
  4. Hvis du bliver forhindret i at spille på en reserveret bane, skal du fjerne din reservation snarest muligt, så andre kan benytte banetimen.
  5. Bane A, B, C og D er såkaldte heltime-baner. Det betyder, at reservationen begynder og slutter klokken hel. På bane E, F og G begynder og slutter reservationen klokken halv. Banen skal afleveres fejet og eventuelt vandet. Modtageren skal selv feje linierne, hvis det skønnes nødvendigt.
  6. Medlemmer kan til en hver tid kræve, at gæstespillere uden reservation forlader banen.
  7. Gæstespillere betaler via MobilePay. Betalingen foretages inden man går på banen og kvittering skal fremvises på forlangende. Nummeret står ved computeren i klubhuset.
  8. Gæstespillere kan foretage reservation via appen Wannasport. Kvittering skal fremvises på forlangende.
  9. Klubbens bestyrelse samt banemanden har ret til med kort varsel at disponere over banerne til turnering, træning og banepasning.
  10. Navn og medlemsnummer skal altid opgives på forlangende.
  11. Boldkanonen kan reserveres som partner ved banereservation, dog ikke hverdage i perioden kl. 15 – 20. Man skal selv observere på bookingskemaet på bookingportalen alts.MemberLink.dk, om boldkanonen allerede er booket. Programmet gør ikke opmærksom på dobbeltbookinger.

Ingen Svar til "Regler for banereservation i ALTS"