Kom til generalforsamling torsdag 17.1.2019 kl 18.30

Kære ALTS-medlem,

Det er snart vintersolhverv, og vi går mod lysere tider. Om en måned, 17.1.2019, er der generalforsamling, og i midten af april kan vi igen spille tennis ude på vores smukke anlæg. Så fortvivl ikke!

Gå ikke glip af alle de ting der er sket i den forgangne sæson – nyrenoveret slåmur, nyt energivenligt lysanlæg, ny eltavle, ny trykforøger til vanding af banerne, ny boldmaskine m.v. Alt det og meget mere vil du blive klogere på, hvis du møder op til generalforsamlingen hos Carola i Vestergade 58 torsdag den 17.1.2019 kl 18.30. Og ikke mindst hvad der skal ske i 2019, herunder en diskussion på generalforsamlingen om, hvordan vi prioriterer midlerne til turneringsspillere, om vi skal etablere 2 helårsbaner m.v.

Dagsorden er:

1. Bestyrelsens (formandens) beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år.
  2. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse.
  3. Fastlæggelse af kontingentsatser for næste sæson.
  4. Valg af formand og kasserer, jvf. §14. På valg er kasserer Niels Elmegaard.
  5. Valg af bestyrelsesmedlemmer, jvf. §14. På valg er webmaster Andreas Moltke-Leth og motionistansvarlig Karen Wurlitzer. Valg af 2 suppleanter. På valg er Knud Simonsen og Inge Kampmann
  6. Valg af 2 revisorer, jvf. §18. På valg er Oluf Gandrup og Thomas Kehlet
  7. Eventuelle forslag fra bestyrelsen eller medlemmerne.

Forslag fra medlemmer skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen senest tre uger før generalforsamlingen.

Traditionen tro er klubben vært med lidt vin og chili con carne. Kontakt Carola, 2620 6546 eller info@casacarola.dk ,hvis du er vegetar.

Glædelig jul og godt nytår

Børge Guldbrandt, formand ALTS.

Ingen Svar til "Kom til generalforsamling torsdag 17.1.2019 kl 18.30"